~Mai Besday~


6pm: gua wat idea gler.. suh boss tempah tiket tgh2 mlm bute pada ptg hari jumaat.. zzz.. ni sume sbb misunderstanding sket.. “ko amek tiket kol 12.40 kalo ad awek join skaki..”-ak ckp dgn nada memain sbb ak tau xd awek nye nk join ak time2 camtu.. hehe.. seda x seda die g book btol2.. Palotak ko!!! wayang pe mlm2 bute camtu.. kalo g ngn awek x kesah la gk.. hahaha..

9pm: gua cam bese.. pulas minyak kuat2 scoot sewa free dr 5-Star Golden Palace of Cheras ngn siap ad bodyguard pelakon utama filem The Biggest Buddhist Statue naek skali.. dpt la gua amek tiket tu… movie pe??.. tgk kt bwh nih~

Ha.. ni la movie tu..

3am: pergh lame sial.. kol 3.40 sampai umah.. ngantuk gler babeng ah.. time tgk muvie jeles ak.. ramai kapel2.. hehe.. pe x nye… spanjang duk sini.. dating ngn model iklan perut tu je.. bosan ak..

pas tdo~ n wat keje normal..

9.04 pm: g dinner ngn famili Haji N.. pergh.. ak mkn ciput2 je.. segan la.. da la duk umah org free.. mkn free.. mandi free.. aircond free.. basuh baju free.. haiyoo.. malu la dibuatnye.. then.. lepas mkn.. blk la.. blk2 tuuu~~~~~~~~~

10 pm:~~~ wujudnye…

... wujudnye nih.. kek ari jadi ak~ T_T terharu+segan+malu..

haduih… dierang bleh plk bli kek.. sedap lak tu.. musti SR nih.. sah MAHAL!!!.. ak ngn muke segan+malu+tersengih2cambadut mkn sket2 je.. yg len bg la fam dierang cekik..

huhu.. mekaseh la ye ntuk fam Dato’ N..

To kengkawan.. thanks la yg wish besday ak ye.. 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: