Inactive..


Disebabkan gua rase blog ni da cukop lame x aktif.. n gua pn bkn kaki blog.. so gua igt nk out dr blog n naseb ni blog terpulang kt admin sbnr blog ni.. so goodbye pencacainegara..

p/s: sesape nk bg share bg role poster kt blog anda.. sile bgtau ye.. keep ur blog active.. that’s important..

10 Petanda Dia Jodoh Kita


Firman Allah SWT, bermaksud “Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu” (Surah Muhammad, ayat 7)

Gunakan seluruh pancaindera

Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan aka untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?

Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita.

1.Bersahaja

Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2.Senang bersama

Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3.Terima kita seadanya

Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4.Sentiasa jujur

Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5.Percaya Mempercayai

Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6.Senang Bekerjasama

Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?

7.Memahami diri kita
Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, “lidah sendiri lagikan tergigit”, inikan pula suami isteri’. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8.Tampilkan kelemahan
Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9.Kata hati
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.

10.Solat Istikharah dan Tawakkal

Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.

+ Ditulis oleh Hj Abdul Samad
Profile:Ā http://www.facebook.com/profile.php?id=100000474159776

Taken from Anti My EX?!!!! group..

~Sejarah dalam hidupku~


Sukma 2010..

Sang Kancil

Sgt bermakna buat kontinjen terengganu.. kemenangan kali ke-2 berturut2.. walaupun stadium runtuh kene mamah dek king kong KL.. juara Sukma 2010 ngn 47 emas… meninggalkan W.P. ngn Selangor blakang nun! ngn 43 emas…

Gua x kesah pn kalo trg mng or kalah… yang paling penting.. gua nk tgk skuad bola Terengganu mampu kalahkan skuad Selangor n KL a.k.a skuad anti-Terengganu.. muahaha!

ha.. Sukma kali ni wat kt Melaka.. n gua x penah2 jejak bumi melaka sejak tahun gajah lg.. terima kasih wat Sukma kt Melaka.. gua pn telah membuat sejarah hidup gua sndr..

Baru2 ni.. gua pegi Melaka wooo~ best wooo~ mcm ada woo~.. bowling, shopping, mat salleh, aweks, yg plg best… jalan jam tahap cipan ujung2 mggu.. papepn.. tu x menghalang gua nk round melaka~ šŸ˜€

Byk la tmpt gua pegi lam 1 hari tu… sukma?.. err.. gua x pegi pn tgk sukma.. :p

gua sbrnye.. wat trip kenduri kawen…… haa.. korang jgn pk gua pengantinnye ye.. gua xd kene mngena pn.. saje nk serbu rumah pengantin dpt mkn free.. šŸ˜€

gua bkn saje dpt sentuh bumi melaka.. tp gua juge wat sejarah lam idup.. gua sentuh bumi Johor.. dasar orang hulu?.. ya.. gua mmg orang kampung je…

Meh tgk antara tempat gua pegi..

nih tmpt gua lalu je.. orang hulu la katekan..

haaa.. perut gua penuh ngn ikan.. ngn nasik lomak.. ngn kerang... fuh.. byk la gua cekik kt sini

suasana ngn pandangan panoramik.. best~

ha.. tempat ni namenye.. Hotel Kings.. x mnginap kt sini pn.. saje nk lalu.. hahaha

Ni acara plg best.. gua pegi MIBC~ fuh.. besa siot..

jeng2.. lepas gua duel bowl ngn king kong.. sapekah pemenangnya?..

haa.. korang beze la sndr markah tu ye.. duel antara king kong ngn gua..

n seperti bese.. gua berjaya kalahkan king kong.. muahahaha!

hmm.. byk lg gua pegi tmpt2 bersejarah melaka nih..

gua jejalan la skitar tmpt nih.. byk la mat n minah salleh gua nampok..

ni ha.. gua jumpe si kancil kepanasan lalu nek beca.. smbil kibar bendera W.P.

Tolong! ad kapal portugis!

White House Melaka

Kubu peperangan zaman2 anep..

ha… kt situ je gua sempat jln2.. then gua pegi la ke negeri no 2 wat sejarah lam idup..

ha.. gua sampai kt muar!

ha.. da sampai muar.. x smpt plk nk lepak sini lame2.. nok keno kelik doh eh..

hmm.. best gk jejalan ni rupenye.. šŸ˜€

tq yg sudi bace..

~Prabih duit di Alamanda~(may besday part 2)


10 am: sedang syok2 gua berlayar bak.. tetibe.. “weh!.. TeenA dan FarAirHan dah sampai lew!..” – jerit bakal Ketua Pemuda PKR kt gua.. then sume rush2 mandi sbb 2 resakse lam umah ni iaitu Zombi Gong Badak ngn King Kong Pandan Perdana x renti2 nk salin spender masam..

10.30 am: Gua rempit naik kuda merah milik Raja Kong trus ke Jalil Hill.. amat tensen naik kude nih sbb gua da abeh pulas telinga kude nih pn mampu pegi 50 langkah per depa.. hmm.. tp gua x salahkn kude tu.. tp mgkn pisang2 lam kantung Raja Kong tu byk sgt sampai kude tu penat kot..

11 pm: da jumpe geng kt Jalil Hill tu.. maka Queen of Rempit from Comtech ngn PayungChenta gerak la ikot bontot kude merah.. tp Raja Kong menyatakan beliau tu bkn sebarang kude.. tp tu DUCATI.. wah.. gua sgt terpegun ngn Ducati milik beliau ni.. laju gler smpai pejalan kaki pn leh potong~ lolz… gua pn naik la highway ke Putrajaya.. Gajah hijau blakang da naik bosan follow ekor kude merah ni.. sbbnye.. max speed naik jalan bukit hanya 50-60 je.. dierang duk main brek2 je keje nk keep pace ngn kude nih..

11.30 pm: ha.. da sampai da Alamanda~.. lepas park kude ngn gajah bg makanan yg sepatunye.. jumpe la kt wayang.. cam bese gua wat keje gler.. g suh Raja Kong bli tiket ni~

Movie nih ha.. byk la terkejut2nye.. jln cter bese je..

12 pm: gua pn masuk le lam panggung tu.. hmm.. gua malas nk mengaku ni.. tp si Raja Kong x pueh ati plk.. ye ye.. gua le byk tutup mata ngn telinga tgk cter ni.. bkn cter ni je.. sume cter hantu la kot.. huhu~ gua x ske bunyi yg sudden death tu.. mau tercabut jantung2.. tgk xpe.. tp sound effect tuuuuu je.. hehe

The Alamanda 2010

Ni la gambo satu geng.. bersama2 peserta undangan khas = adek Farehan.. demi menjaga keamanan geng... šŸ˜€

2.00 pm: abeh da muvie.. pe lg.. cekik time~.. aaa.. jgn lupe.. solat dulu.. hehe.. lepas solat then cekik la kt Alakazam.. eh.. kt Alamanda tu.. then.. erm.. satu lg surprise ntuk gua???.. huhuhuhuhuhuhuhu..

ni la surprisenye.. hadui.. malunye gua.. ni maleh capub ngn besday ni..

huhu.. ngan cover malu2nye en. zombi pn potong la kek tu..

farehan n adeknye bersama teena.. sorang lg tu mamat mane ntah tersesat lam gambo nih.. hehe

Senior2 yg join skaki.. hee~

Ni sorang lg mamat tersesat masuk lam gambo ni..

3.15 pm: ha.. sume da kenyang2.. tetibe lak gajah ijau bg sakit prut nk balek.. lalu tuan2 gajah ijau farehan n payungchenta gerak tunggang bwk gajah wat blk la gajah itu.. tinggal la geng kude merah ngn geng senior.. ha.. pastu g karok walaupun sore x mcm sorang awek tu.. ermm.. sape x perlu tau k.. melalak la cam katak pggl ujan.. esp. sore ak la.. senior2 sore best jew.. x lupe juge anak buah Anuar Zain yg turut wat persembahan melalak lagu Aizat.. pergh~ best woo.. kdg2 mcm sore M Daud Kilau pn ada..

ni ha.. artis2nye..

sofia ngn yan duet jinbara...

Antara lagu yg didendangkn.. yg gua igt la..

  • 21 Guns – En. Daud Kilau.. eh silap.. En Akubloggertepijalan..
  • Cinta Pantai Merdeka – Sofia
  • Pretty Boy – Yan
  • Pergi – En Akubloggerjalanan
  • Oh! La La La – En akubloggermukejalanan
  • The Sweet Escape – Sofia
  • White Flag – En Zombi
  • Points of Authority – En Kering
  • Pening – En Bloggerduktepijalanraya duet ngn Sofia
  • I Don’t Love You – Yan
  • Grace Kelly – Tetulangbelulang
  • Time of Our Lives – Yan
  • Band AXL.. lupe plk tajuk – Yan

ala.. mamat ni lg.. sebok je kn?? hehe

4 or 5 pm: da ptg da.. blk la plk… thats all folks~ It’s nice to hang out with you!

~Mai Besday~


6pm: gua wat idea gler.. suh boss tempah tiket tgh2 mlm bute pada ptg hari jumaat.. zzz.. ni sume sbb misunderstanding sket.. “ko amek tiket kol 12.40 kalo ad awek join skaki..”-ak ckp dgn nada memain sbb ak tau xd awek nye nk join ak time2 camtu.. hehe.. seda x seda die g book btol2.. Palotak ko!!! wayang pe mlm2 bute camtu.. kalo g ngn awek x kesah la gk.. hahaha..

9pm: gua cam bese.. pulas minyak kuat2 scoot sewa free dr 5-Star Golden Palace of Cheras ngn siap ad bodyguard pelakon utama filem The Biggest Buddhist Statue naek skali.. dpt la gua amek tiket tu… movie pe??.. tgk kt bwh nih~

Ha.. ni la movie tu..

3am: pergh lame sial.. kol 3.40 sampai umah.. ngantuk gler babeng ah.. time tgk muvie jeles ak.. ramai kapel2.. hehe.. pe x nye… spanjang duk sini.. dating ngn model iklan perut tu je.. bosan ak..

pas tdo~ n wat keje normal..

9.04 pm: g dinner ngn famili Haji N.. pergh.. ak mkn ciput2 je.. segan la.. da la duk umah org free.. mkn free.. mandi free.. aircond free.. basuh baju free.. haiyoo.. malu la dibuatnye.. then.. lepas mkn.. blk la.. blk2 tuuu~~~~~~~~~

10 pm:~~~ wujudnye…

... wujudnye nih.. kek ari jadi ak~ T_T terharu+segan+malu..

haduih… dierang bleh plk bli kek.. sedap lak tu.. musti SR nih.. sah MAHAL!!!.. ak ngn muke segan+malu+tersengih2cambadut mkn sket2 je.. yg len bg la fam dierang cekik..

huhu.. mekaseh la ye ntuk fam Dato’ N..

To kengkawan.. thanks la yg wish besday ak ye.. šŸ™‚

~From Wimpy Kids to Ip Man 2~


Wah..

bape lame da kite LI ni ek?..

gue lupe da.. hahah.. yg penting spanjang ak duk KL ni..

byk la bende yg ak blaja.. hurm..

seperti bese..

ujung2 mggu kuar jengjalang ngang kawang2..

tu pn kdg2 je ad kwn yg nk itot..

gua pn suh si giant mountain setel book tiket.. dpt la book cter pe ntah..


Ha.. cter ni la.. Diary of a Wimpy Kid.. dpt la book kt Mid..

gua pn try le ajak si farhana.. n…

wah.. die stuju?.. interesting~ haha.. then blk keje..

sok tu.. gua pegi la naik kuda bertayar p midvalley..

pegi2.. sampai farhana da sampai.. n die ngah tunggu sroberi biru?

sape kah???.. owh.. korang da tau ek.. roger2..

Ni ha.. muke seposen dierang..

then tunggu la Wimpy Kids ni nk tgk movie Wimpy Kids..

pastu tgk la kitorang reramai..

then abehĀ  movee tu..

p kayekan McD plk..

lol.. scene same jew..

then jejalan2 jap..

then.. tetibe..

si awek belah kiri tu nk blah plk.. sorang ag nk lepak agi.. zzz…

pusing kesana kemari lam mid tu.. las2 ak wat keje gler lg.. p seraounding lg movie.. hahaha~

gorilla sebelah gua da wat muke ketat.. hahahaha~

pe agi.. beratur la pepanjang cam kantin skolah dedulu..

kali ni tgk ni plak..

eh.. ni bkn movie ye.. ni gambo sifu ip man bg ilmu kt Bruce Lee~

ha.. ni la movienye..

haha..

best tgk movie neh..

da abeh wat keje gler.. si awek wimpy sorang agi pn da nk blah..

Ain ngn Saingnye.. Mereka bak pinang dibelah 2~ hahah

gua pn blah la gk.. da kene bebel ngn sedara Akimichi Chouji.. gua pn tahan je la..

pe leh buwat..

then blk.. then kemas kendiri.. then kroih2~

~post ni nk lupekn jap projek LI.. haha~

What To Do When Abducted?


http://julesfredrick.files.wordpress.com/2009/10/cat-robbery.jpg

Everyone should take 5 minutesĀ to read this. It may save your life or love one’s life.

Because of recent abductions

in daylight hours, refresh yourself

of these things to do

in an emergency situation…

This is for you,

and for you to share

with your wife,

your children,

everyone you know..

After reading these 9 crucial tips ,

forward them to someone you care about.

It never hurts to be careful in this crazy world we live in..


1 . Tip from Tae Kwon Do :

The elbow is the strongest point on your body.

If you are close enough to use it, do!

2. If a robber asks for your wallet and/or purse,

DO NOT HAND IT TO HIM .

Toss it away from you….

chances are that he is more interested

in your wallet and/or purse than you,

and he will go for the wallet/purse.

RUN LIKE MAD IN THE OTHER DIRECTION!

3. If you are ever thrown into the trunk of a car,

kick out the back tail lights and stick your arm out the hole

and start waving like crazy.

The driver won’t see you, but everybody else will.

This has saved lives.

4. Women have a tendency to get into their cars

after shopping, eating, working, etc., and just sit

(doing their checkbook, or making a list, etc.)

DON’T DO THIS!

The predator will be watching you, and this

is the perfect opportunity for him to get in

on the passenger side, put a gun to your head,

and tell you where to go.

AS SOON AS YOU GET INTO YOUR CAR,

LOCK THE DOORS AND LEAVE.

If someone

is in the car

with a gun

to your head

DO Ā  NOT DRIVE Ā OFF,

repeat:

DO Ā  NOT DRIVE Ā OFF!

InsteadĀ start the engine

and speed into anything, wrecking the car.

Your Air Bag will save you.

If the person is in the back seat

they will get the worst of it.

As soon as the car crashes

getĀ out and run.

It is better than having them find your body

in a remote location.


5 . A few notes about getting

into your car in a parking lot,

or parking garage:

A.) Be aware:

look around you,

look into your car,

at the passenger side floor ,

and in the back seat

B.) If you are parked next to a big van,

enter your car from the passenger door

SomeĀ serial killers attack their victims

by pulling them into their vans while the women

are attempting to get into their cars.

C.) Look at the car

parked on the driver’s sideĀ  of your vehicle,

and the passenger side. If a male is sitting alone

in the seat nearest your car, you may want to walk back

and get someone –

guard/policeman to walk you back out.

IT IS ALWAYS BETTER TO BE SAFE THAN SORRY. (And better paranoid than dead.)


6. ALWAYS take the elevator

instead of the stairs.

(Stairwells are horrible placesĀ  to be alone

and the perfect crime spot.

This is especially true at NIGHT!)


7. If the predator has a gun

and you are not under his control,

ALWAYS RUN!

The predator will only hit you (a running target)

4 in 100 times; And even then,

it most likely WILL NOT be a vital organ.

RUN, Preferably in a zig -zag pattern!


8. As women, we are always trying

to be sympathetic:

STOP

It may get you raped, or killed.

Ted Bundy, the serial killer, was a good-looking,

well educated man, who ALWAYS played

on the sympathy of unsuspecting women.

He walked with a cane, or a limp, and often

asked ‘for help’ into his vehicle or with his vehicle,

which is when he abducted
his next victim.


9. Another Safety Point:

Someone just told me that her friend heard

a crying baby on her porch the night before last,

and she called the police because it was late

and she thought it was weird. The police told her

‘Whatever you do, DO NOT

open the door.’

The lady then said that it sounded like the baby

had crawled near a window, and she was worried

that it would crawl to the street and get run over.

The policeman said, We already have a unit on the way,

whatever you do, DO NOT open the door.’

He told her that they thinkĀ  a serial killer

has a baby’s cry recorded and uses it to coax

women out of their homes thinking that someone

dropped off a baby He said they have not verified it,

but have had several callsĀ by women saying that

they hear baby’s cries outside their doors

when they’re home aloneĀ at night.


Please pass this on and DO NOT
open the door

for a crying baby

The Crying Baby theory was mentioned on America’s Most Wanted this past Saturday when they profiled the serial killer in Ā Louisiana


I’d like you
to forward this to all the women you know.

It may save a life. A candle is not dimmed by lighting another candle.

I was going to send this to the ladies only,

but guys, if you love your mothers, wives, sisters, daughters, etc.,

you may want to pass it onto them, as well.


Send this
to any woman you know